Valitukset ja palautukset

 

Luo reklamaatio- ja huoltopyyntö

Täällä luot asentajana reklamaation epäillyn tuotevirheen jälkeen. Tuote on aina reklamoitava Skårebon tekniseen tukeen ennen kuin sähköasentaja suorittaa vianmäärityksen tai muita toimenpiteitä.

HUOM!
Vianmääritykset, toimenpiteet ja korjaukset, jotka tehdään vian korjaamiseksi, korvataan vain, jos niistä on sovittu etukäteen ja Skårebon tekninen tuki on ne hyväksynyt.
Ota siksi aina yhteyttä Skårebon tekniseen tukeen epäillyn tuotevirheen tapauksessa ennen muita toimenpiteitä.

 

Tarvittavat tiedot reklamaatiossa

Reklamaatiossa tulee antaa seuraavat tiedot (vähintään) Skårebon tekniselle tuelle:

  • Virhekuvaus tekstin ja kuvien muodossa sekä auton malli ja pää- ja kytkentäsuojan koko (jos mahdollista), sekä mahdolliset muut vaurioituneet tuotteet

  • Sarjanumero

  • Yhteystiedot sähköasentajalle ja loppukäyttäjälle

  • Osoite mahdollista korvauslähetystä varten

Mahdollinen viallinen tuote on lähetettävä takaisin Skårebo Energi AB.
Skårebo Energi AB huolehtii lähetystodistuksen antamisesta palautuksen yhteydessä.

Täydelliset ehdot löydät lataamalla alla olevan pdf-tiedoston:

Conditions for complaints and service matters

 

Please make your complaint in English!

* Pakolliset kentät

Kiitos! Otamme sinuun yhteyttä pian.

 

Yhteystiedot

Skårebo - Technical Support

Mail: support@skarebo.se
Puhelinnumero: (+46) 10 – 33 33 319
(painikkeen valinta 3 teknistä tukea varten)