Reklamaatiot ja palautukset

 

Reklamaatio- ja huoltopyynnön luominen

Reklamaatio epäillyn tuotevirheen osalta tulee aina tehdä Skårebon tekniseen tukeen ennen kuin sähköasentaja aloittaa vianmäärityksen tai muita toimenpiteitä. Näin varmistetaan, että korjaukset ja toimenpiteet ovat sovittuja ja Skårebon teknisen tuen hyväksymiä.

HUOM!
Korvaukset vianmäärityksestä, toimenpiteistä tai korjauksista maksetaan vain, jos ne on hyväksytty etukäteen Skårebon teknisen tuen toimesta.
Ota aina yhteyttä tukeen ennen kuin aloitat muita toimenpiteitä epäillyn tuotevirheen kohdalla.

 

Tarvittavat tiedot reklamaatiossa

Reklamaation yhteydessä tulee toimittaa vähintään seuraavat tiedot Skårebon tekniselle tuelle:

  • Virhekuvaus: Tekstinä ja kuvina, sisältäen auton mallin, pää- ja kytkentäsuojan koon (mikäli mahdollista) sekä tiedot mahdollisista muista vaurioituneista tuotteista.

  • Sarjanumero: Viallisesta tuotteesta.

  • Yhteystiedot: Sähköasentajalle ja loppukäyttäjälle.

  • Osoite: Korvauslähetystä varten.

Viallisten tuotteiden palautus

Mahdollinen viallinen tuote tulee lähettää takaisin Skårebo Energi AB:lle. Skårebo huolehtii lähetystodistuksen toimittamisesta palautuksen yhteydessä.

Kaikki täydelliset ehdot ovat saatavilla lataamalla alla olevan pdf-tiedoston.

Conditions for complaints and service matters

Conditions for complaints and service matters Tesla

 

Please make your complaint in English!

* Pakolliset kentät

Kiitos! Otamme sinuun yhteyttä pian.

 

Yhteystiedot

Skårebo - Technical Support

Mail: support@skarebo.se
Puhelinnumero: (+46) 10 – 33 33 319
(painikkeen valinta 3 teknistä tukea varten)